همکاری مایکروسافت و SAP در راستای تسهیل «تحول دیجیتال» در شرکت‌ها

18 دقیقه: زمان تقریبی مطالعه این مطلب
0
SAP_

مایکروسافت و SAP با هدف آسان‌سازی اجرای تحول دیجیتال (Digital Transformation) در سازمان‌ها، با یکدیگر همکاری می‌کنند.بر این اساس، این شرکت‌ها می‌توانند راه حل‌های ابری یکدیگر را در محصولات و سرویس‎های خود به طور متقابل به کار گیرند.

به گزارش وب‌سایت SAP؛ در این همکاری ویژه، امکان اجرای SAP HANA Enterprise Cloud شرکت SAP در آژور مایکروسافت فراهم می‌شود و به این ترتیب مشتریان می‌توانند SAP S/4HANA را در یک سیستم رایانش‌ابری ایمن و مدیریت‌شده اجرا کنند.

بر اساس این گزارش، از دیگر مزایای اجرای SAP S/4HANA در آژور این است که مایکروسافت می‌تواند به پردازش مالی داخلی خود بپردازد و SAP نیز قادر است سامانه‌های کلیدی بیزینس داخلی خود را به آژور منتقل کند.بر اثر این همکاری‌های گسترده دوجانبه، شرکت‌ها می‌توانند بسیاری از اپلیکیشن‌های SAP خود را در بستر رایانش ابری اجرا کنند.

ساتیا نادلا مدیر عامل مایکروسافت، به ورود فناوری به تمام کسب‌وکارها و صنایع اشاره کرد و گفت سازمان‌ها به دنبال پلتفرم‌های مناسب و شرکای قابل اعتمادی در راستای سرعت بخشیدن به تحول دیجیتال خود هستند.

بیل مک‌درموت (Bill McDermott) مدیر عامل SAP نیز در سخنانی با اشاره به برخی قابلیت‌های استفاده از قابلیت‌های نوین اجرای SAP S/4HANA در محیط Microsoft Azure، گفت کسب‌وکارهای مهم جهانی به مایکروسافت و SAP اعتماد دارند و ما با همکاری یکدیگر به شرکت‌ها کمک می‌کنیم که در مسیر ارتقای سطح مشتری‌مداری خود به موفقیت‌های بیش‌تری برسند.

بر اساس این گزارش، امروزه شرکت‌های تجاری به طور فزاینده ای در حال انتقال سیستم‌های حیاتی تجاری (business-critical) خود بر بستر رایانش ابری هستند تا از مزایای تحول دیجیتال برخوردار شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهاد ما

سمینار رایگان آنلاین “بازاریابی داده محور “

آکادمی تحول و اقتصاد دیجیتال قصد دارد در تاریخ چهارشنبه 17 اردیبهشت ماه 1399 سمینار آنلاین…