تازه ها رویداد ها و اخبار کنفرانس و سمینار سمینار رایگان آنلاین “بازاریابی داده محور “ 5 دقیقه: زمان تقریبی مطالعه این مطلب 0 آکادمی تحول و اقتصاد دیجیتال قصد دارد در تاریخ چهارشنبه 17 اردیبهشت ماه 1399 سمینار آنلاین سمینار “بازاریابی داده محور “ را بصورت آنلاین برگزار نماید. در اقتصاد دیجیتال، دادهها و اطلاعات ارزشمندترین دارایی سازمانها و اصلیترین ابزار ایجاد مزیت رقابتی خواهند بود. توسعه توانمندی سازمان و خلق ارزش برای مشتریان بدون تکیه بر تحلیل دادهها میسر نخواهد. بدون شک دادهها و اطلاعات اصلیترین محرک کسب و کارها در مسیر تحول دیجیتال هستند. اما دادهها و تحلیل آنها بازاریابی را چگونه دگرگون نموده؟ چگونه تحلیل دادهها در تدوین و ارزیابی استراتژیهای بازاریابی بهکار میرود؟ روشهای شناخت و پیش بینی رفتار مشتری را چطور متحول کرده؟ در تقسیم بازار و هدفگیری دقیقتر مشتریان چگونه به ما کمک میکند؟ در نشست بازاریابی دادهمحور به این سئولات و پاسخهای آنها پرداخته خواهد شد. در این نشت بکارگیری تحلیل دادهها در بازاریابی و تأثیر آن در خلق ارزش و ایجاد مزیت رقابتی از طریق بررسی یک نمونه کاربردی (case-study) تشریح خواهد شد. علاوه بر این به بررسی فرآیند تحلیل بازاریابی (Marketing Analytics) و سنجههای ارزیابی استراتژی پرداخته خواهد شد. این سمینار برای علاقمندان این حوزه به صورت رایگان برگزار می گردد. تاریخ : چهارشنبه 17 اردیبهشت ماه زمان : 17 الی 19 دانلود فایل راهنما و برنامه ورود به سمینار آنلاین