سمینار رایگان آنلاین “بازاریابی داده محور “

5 دقیقه: زمان تقریبی مطالعه این مطلب
0

آکادمی تحول و اقتصاد دیجیتال قصد دارد در تاریخ چهارشنبه 17 اردیبهشت ماه 1399 سمینار آنلاین  سمینار  “بازاریابی داده محور “  را بصورت آنلاین  برگزار نماید.

در اقتصاد دیجیتال، داده‎ها و اطلاعات ارزشمندترین دارایی سازمانها و اصلی‌ترین ابزار ایجاد مزیت رقابتی خواهند بود. توسعه توانمندی سازمان و خلق ارزش برای مشتریان بدون تکیه بر تحلیل داده‌ها میسر نخواهد. بدون شک داده‌ها و اطلاعات اصلی‌ترین محرک کسب و کارها در مسیر تحول دیجیتال هستند.
اما داده‌ها و تحلیل آنها بازاریابی را چگونه دگرگون نموده؟ چگونه تحلیل داده‌ها در تدوین و ارزیابی استراتژی‌های بازاریابی به‌کار می‌رود؟ روشهای شناخت و پیش بینی رفتار مشتری را چطور متحول کرده؟ در تقسیم بازار و هدف‌گیری دقیق‌تر مشتریان چگونه به ما کمک می‌کند؟
در نشست بازاریابی داده‌محور به این سئولات و پاسخهای آنها پرداخته خواهد شد.
در این نشت بکارگیری تحلیل داده‌ها در بازاریابی و تأثیر آن در خلق ارزش و ایجاد مزیت رقابتی از طریق بررسی یک نمونه کاربردی (case-study) تشریح خواهد شد. علاوه بر این به بررسی فرآیند تحلیل بازاریابی (Marketing Analytics) و سنجه‌های ارزیابی استراتژی‌ پرداخته خواهد شد.

این سمینار برای علاقمندان این حوزه به صورت رایگان برگزار می گردد.

تاریخ : چهارشنبه 17 اردیبهشت ماه

زمان : 17 الی 19

 

دانلود فایل راهنما و برنامه ورود به سمینار آنلاین

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهاد ما

اولین سمینار آنلاین از سلسله نشست‌های آنلاین راه تحول دیجیتال برگزار گردید (دانلود فایل ارائه)

اولین سمینار آنلاین از سلسله نشست‌های آنلاین راه تحول دیجیتال یکشنبه 7 اردیبهشت ماه 99 با …