تحول دیجیتال در عرصه بازاریابی توسط Big Data

4 دقیقه: زمان تقریبی مطالعه این مطلب
0

بی شک یکی از تحولات عظیمی که با ظهور تحولات دیجیتال بروز نموده است، تغییرات و تحولات در عرصه بازاریابی کالا و خدمات است. یکی از ابزارهایی که کمک شایانی را نموده است، Big Data یا داده های عظیم می باشد. در کنفرانس بین المللی Big Data که در اویل سال 2017 در سانفرانسیسکو برگزار شد،اسکات اسکریدلند؛ مدیر شرکت خدمات الکترونیک Marantz به ارائه تجربیات عملی شرکت خود در استفاده از Big Data برای پیشبرد اهداف بازاریابی محصولات خود پرداخته است.

مشاهده فیلم کامل سخنرانی به مدت 29 دقیقه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهاد ما

هشتمین شماره گزارش زیست‌بوم منتشر شد.

در هشتمین شماره گزارش زیست‌بوم مطالب زیر را می‌خوانید: یادداشت پروانه مافی، نماینده مردم ت…