تحول دیجیتالی در لودرهای خودکار

6 دقیقه: زمان تقریبی مطالعه این مطلب
0
loder1

مدت زمانی قبل، شرکت آلمانی STILL موفق به ساخت لودری شد که می توانست به صورت اتومات فرمان ها را بگیرد و اجرا کند. امروزه، به گفته Thomas Fischer مدیر فروش ارشد این شرکت «فقط موضوع سریع بودن و بالابودن این تکنولوژی مطرح نیست بلکه مسئله راجع به ایجاد یک شبکه ارتباطی هوشمند می باشد.»

راهکار نرم افزاری: لودرهای مدل Cubexx ساخت شرکت STILL نه تنها مسیر خود را پیدا می کند، بلکه به موانع ناگهانی هم واکنش نشان می دهد. این شرکت برای تلفیق فرمان ها و داده های دستگاه ها، از پلتفرم ابری SAP HANA استفاده می کند، که قادر است حجم بالای اطلاعات را در لحظه و بلادرنگ پردازش کند و همچنین داده های مربوط به فرمان را آنلاین نشان دهد. بنابراین این پلفرم ارتباط مستقیمی بین سیستم ERP  (نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی) و داده های تولید شده توسط سنسورها و دستگاه های متصل به آن ایجاد می کند. این مشخصه موجب می شود مدیران تدارکات و پشتیبانی بر روی کار پرسنل خود نظارت شفاف داشته باشند. به عبارتی، مدیران پشتیبانی از طریق این سیستم قادرند از هر جا و در هر زمانی خیلی سریع سنسورها را نظارت کنند و داده های کلیه پرسنل را پردازش کنند.

برنامه آینده: امروزه، لودرهای قدیمی توانسته اند به دستگاه های خودکار و هوشمند تبدیل شوند، و بدون هیچ مداخله انسانی می توانند فرمانی را اجرا کنند و به عبارتی خدمتی انجام دهند. بر طبق پیش­بینی های Fischer، این دستگاه ها به زودی در آینده می توانند خودشان با یکدیگر هماهنگی ایجاد کنند و تصمیم بگیرند که برای مثال فرمان x را باید کدام لودر انجام دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهاد ما

سمینار رایگان آنلاین “بازاریابی داده محور “

آکادمی تحول و اقتصاد دیجیتال قصد دارد در تاریخ چهارشنبه 17 اردیبهشت ماه 1399 سمینار آنلاین…