تاثیر و قدرت بازخورد آنلاین مشتری

2 دقیقه: زمان تقریبی مطالعه این مطلب
0

کلی راسل؛ مدیر عامل و بنیانگذار وب سایت Mallzee می باشد. در کنفرانس بین المللی مدیران ارشد بازاریابی که در اوایل سال 2016 در سانفرانسیسکو برگزار شد به ارائه تجربیات خود در استفاده هر چه بهتر از تحلیل ها و داده های مشتریان پرداخته است.

وب سایت Mallzee که با هدف جمع کردن کلیه برندهای مطرح پوشاک ایجاد شد،‌ پس از راه اندازی وب سایت “کلی” متوجه شد که با توجه به افزایش ضریب نفوذ تلفن همراه و تحولات تجارت الکترونیک برای جذب مشتریان بیشتر و تصاحب بازار هدف بیشتر به توسعه اپلیکیشن های تحت موبایل روی بیاورد.

در حال حاضر Mallzee ، 600 هزار کاربر فعال دارد که ماهیانه 100 هزار نفر خرید مستمر انجام می دهند.

در حال حاضر در هر ماه حدود 30 میلیون محصول را کاربران امتیاز دهی و نظرات خود را به صورت آنلاین ارائه می دهند. که Mallzee از این اطلاعات برای مشتریان صنعت خرده فروش استفاده شایانی را می نماید.

مشاهده فیلم کامل سخنرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهاد ما

نقشه راه تحول دیجیتال چیست؟

اگر شرکت ها از نقطه نظر عمر و مدت زمان فعالیت به 2 دسته شرکتهای قدیمی و شرکتهای استارت آپ …